• Rutiner i hverdagen

    • Publisert 20.03.2014 kl.13:35. Ligger i kategorien: Trening

    Gode rutiner er et must i de fleste liv ogs i mitt, hadde jeg ikke hatt mine rutiner hadde jeg ikke vrt der jeg er n. Jeg trener fast 3x i uka og spiser sunn mat, prver holde meg p matta nr det kommer til snop og snacks for ikke komme p ville veier. Takket vre disse rutinene har jeg klart n mlet mitt, etter 4 tette svangerskap er det ikke noen "piece of cacke" og jeg har innsett at jeg ikke hadde kommet s langt p ett r om det ikke var for disse rutinene mine. Jeg har gradvis lrt hva som skal til og jeg har prvet og feilet mange ganger. blant annet ved ikke ha faste treningsdager, men ta det sporadisk. Det funket ikke i lengden, derfor har jeg faste dager som jeg trener p; mandag, onsdag og fredag og snart ker jeg til 4 kter pr uke. Av og til kommer noe i veien og det er helt greit, nr man er forelder s er det OK. Det er ikke alt som kan planlegges og godt er jo det, her fr du 6 tips til hvordan du kan f treningen inn i rutiner


    6 tips til f treningen inn i rutiner

    1. Sett deg ned en dag/kveld, gjerne p en sndag og kartlegg ukens aktiviteter, mltider mm.

    2. Sett av tid til treningen til et bestemt tidspunkt p en bestemt dag, om du ikke fr kommet deg p treningssenter en dag g deg en rask tur, ta velser hjemme p stuegulvet el

    3. Allir deg med en venn/venninne, familie, kjreste eller kollega - tren sammen, det er bde gy og sosialt!

    4. Sett deg ml underveis; kanskje har du et antrekk du nsker fle deg komfortabel i til en bestemt og spesiell anledning?

    5. Belnn deg selv og vrt stolt over fremskrittene dine, det vil ke motivasjonen

    6. Ta bilder, det er veldig nyttefullt da man ofte ikke ser forandringene med det blotte yet og det er en stor motivasjonskilde som gjr det enklere holde p de gode rutinene


    Q: Fr du tid til trene i hverdagen? :)

    siden sist

    • Publisert 18.03.2014 kl.12:23. Ligger i kategorien: Hverdags

    Heisann!

    Jeg vet det har gtt en stund siden sist, men jeg har hatt nok p tapeten den siste tiden og tok derfor en liten bloggpause. Det var faktisk litt deilig, men n er jeg alts tilbake.

    De siste to ukene har jeg slitt med forkjlelse og vrt i ganske drlig form, jeg ble hengende etter p trening og kostholdet slo store sprekker som flger av "sympatispising" . Matlysta var p bunn og sukkerkicket slo inn for fullt, virkelig ikke det jeg hadde regnet med, men. Formen har begynt komme seg n og igr startet jeg uken med en god og veldig etterlengtet treningskt med fokus p rygg og skuldre, det var s utrolig godt komme igang igjen! Back on track and fit for fight. Jeg er n 8-9 uker i 12-ukersprogrammet mitt og har satt meg noen langsiktige ml, jeg har sett store endringer p kroppen etter at jeg begynte p programmet og synes det er veldig gy nr andre kommenterer at de ser forandringene, ekstra boost og motivasjon! Jeg har funnet min store lidenskap og interesse og er mer enn klar for vie fritiden min til den.


    Synlige forandringer p 1,5 mned takket vre sunt kosthold og tung styrketrening

    Lillian

    25 r gammel 4-barnsmor som blogger om veien mot drmmekroppen.

    workoutmom Matbloggtoppen

    Kategorier

    Arkiv

    Bloggdesign

    Designmalen er kodet og designet av KvDesign
    hits