• Med blanke ark

    • Publisert 24.04.2014 kl.21:09. Ligger i kategorien: Trening

    Psken har for vane bli spekket med stsaker og snadder og jeg kan ikke telle p n hnd hvor mange ganger jeg skeiet ut i ferien, men i likhet med alle hytider tok ogs psken slutt og n er det tilbake til hverdagen for fullt, jeg starter den med blanke ark. Jeg fikk erfare hvor drlig magen min reagerer p gluten etter 3 mneder med glutenfri kost, magekramper og hele pakka ble plutselig hverdagskost og jeg fant ut at jeg faktisk ikke tler gluten lenger - kanskje like greit? Jeg fler meg mye bedre p glutenfri kost, er aldri oppblst eller har problemer med magen s jeg tror alle kunne hatt godt av kutte ned p gluten i maten.

    Pskeferien ble for vr del tilbrakt hjemme med familien, vi hadde besk i fra nord og fikk mye hjelp til innendrs oppussing, vi har med andre ord ikke ligget p latsiden. Innimellom fikk jeg presset inn 2 treningskter og ettersom vi hadde barnevakt hjemme fikk jeg virkelig koblet helt av. Jeg pleier vanligvis ha barna i barnepassen og selv om det bestandig har gtt greit s klarer ikke hjernen helt stenge av "hnemormodusen" noe som resulterer i at jeg stresser litt, er derfor ekstra godt kunne ta en kt uten ha med barna. Tar meg god tid og virkelig nyter mitt eget selskap, det er s deilig og ikke minst etterlengtet for en hjemmevrende 4-barnsmor!

    Fr pske skrev jeg jo at jeg tester ut kardioprogrammene til Silje Mariela, for maksimal fettforbrenning, og selv etter knapp 1 uke p disse s merkes det G O D T! 15-20 minutter med intensive intervaller som kan ta livet av deg merkes fort, men jeg liker det! Ble litt lei av cardio og ikke minst 4x4 og 6x6-intervaller ifjor, og har stort sett holdt meg til strykerommet siden, men n gleder jeg meg til hver cardiokt fordi jeg V E T at de funker. Det er noe med det, nr man virkelig gir jernet over tid s er det ekstra moro nr man selv ser resultatene.


    Magen 15 mneder etter 4.fdsel

    I gr hadde jeg en skikkelig kickass-kt med intervall p mlla etterfulgt av biceps-og tricepskt, jeg var ganske kake etter 20 minutter p mlla, men klarte hente meg inn etterhvert. I det siste har det sttt litt stille p king av vekter for hver uke, men det er jo slik som skjer nr man ker drastisk i styrke over en kort periode, har ligget p 12,5 kg pr vekt pr arm de siste ukene og fr pske tenkte jeg teste ut 15 kg, men det gikk ikke. Jeg sliter med venstre skulder etter en skade, men var nok heller ikke sterk nok, uansett tenkte jeg teste ut 15 kg igr og jammen klarte jeg ikke 8 reps! Gjett om jeg var stolt etterp, endelig noen skikkelige fremskritt!


    Fra dagens kt

    Q: HVORDAN HAR DIN PSKE VRT?

    Renathe

    24.04.2014 kl.22:45

    Veldig imponerende:) St p!

    yvonnmyreen

    24.04.2014 kl.22:51

    Bra jobba!

    hamyst

    25.04.2014 kl.09:37

    S flink du er!! St p! :)

    Lillian

    25.04.2014 kl.14:44

    Renathe: Takk :)

    Lillian

    25.04.2014 kl.14:44

    yvonnmyreen: takk for det

    Lillian

    25.04.2014 kl.14:44

    hamyst: mange takk :)

    sunnivanfjugstad

    01.05.2014 kl.22:26

    Utrolig bra jobbet! St p videre ;-)

    Lillian

    01.05.2014 kl.22:31

    sunnivanfjugstad: Takk, det skal jeg :)
    Skriv en ny kommentar
    Lillian

    25 r gammel 4-barnsmor som blogger om veien mot drmmekroppen.

    workoutmom Matbloggtoppen

    Kategorier

    Arkiv

    Bloggdesign

    Designmalen er kodet og designet av KvDesign
    hits