• Sprettrumpe? Ja takk

    • Publisert 08.04.2014 kl.22:42. Ligger i kategorien: Trening

    Sommeren nrmer seg med stormskritt og de aller fleste av oss drmmer om ta oss bra ut i bikini p stranda i r. Flat mage, slanke og stramme lr og en veltrent stuss er vel det vi begjrer og nsker oss mest, jeg er en av de selv. Hva om jeg kan avslre at du kan f en veldreid rumpe p bare noen f uker, kanskje til og med dager? Alt du m gjre er slenge deg med p en 30-dagers squatchallenge! Intens innsats er nkkelen og her fr du oppskriften

    Hva er squats og hvordan utfres velsen?

    Squats er bedre kjent som kneby p norsk og det finnes forskjellige varianter uten at jeg skal g videre inn p de ulike, nkkelen til suksess er teknikk og denne m terpes. Det er lettere utfre kneby uten motstand, alts kun ved hjelp av egen kroppsvekt. Still deg foran et speil og studer din egen teknikk nr du utfrer den, det hjelper mye! Her er en liten illustrasjon




    Plasser fttene med ca en skulderbreddes avstand, hold ryggen rett og gjerne armene frem slik som p bildet, brystet skytes litt fremover og blikket festes oppover.
    Hold magen inn under hele velsen
    Lat som om du setter deg ned p en stol, men pass p ikke krumme ryggen! Tenk teknikk hele veien for f denne til sitte.
    Husk at jo dypere kneby jo bedre er det for stussen -ass to the grass!

    Tips!
    nsker du litt motstand, men mangler utstyr? Selv tar jeg en av barna mine p skuldrene nr jeg utfrer mine squats ;)




    Klar, ferdig, SQUAT!!

    Linda Taylor

    08.04.2014 kl.22:47

    Trent rumpe er fint :D

    Super-mamma

    08.04.2014 kl.22:47

    Jeg holdt ut ei uke med det programmet :P Makan til gangsperr i lr har jeg aldri kjent fr!

    Elishy

    08.04.2014 kl.22:53

    Sprekt! :-)

    Thea Jolina Olsen

    08.04.2014 kl.22:56

    Godt for kroppen trene litt rompe en gang i blant :) Har prvd vre flink til det og jeg har faktisk klart se litt resultater p ikke s altfor lang tid s st p videre!

    ingridengevik

    08.04.2014 kl.23:36

    haha bra tips med barnet p skuldrene

    Silje Veel Nilsen

    09.04.2014 kl.01:44

    Veldig bra trening! Selvom musklene burde slappe av 1 dag mellom :)

    Saraaah

    09.04.2014 kl.07:42

    Lykke til!

    Lillian

    09.04.2014 kl.14:42

    Saraaah: Takk :)

    Lillian

    09.04.2014 kl.14:43

    Silje Veel Nilsen: Ja det er effektivt ;) Det er nok mange som kan vre uenig i det med hvile 1 dag imellom, det er ikke jeg som har laget dette programmet heller, men ser jo poenget ditt :)

    Lillian

    09.04.2014 kl.14:43

    ingridengevik: Ikke sant?

    Lillian

    09.04.2014 kl.14:43

    Thea Jolina Olsen: Er ikke det deilig nr man ser resultatene? :) St p videre! :)

    Lillian

    09.04.2014 kl.14:43

    Elishy: :)

    Lillian

    09.04.2014 kl.14:44

    Super: Hehe, ja jeg prvde meg ifjor, men datt litt av midtveis. Kan ikke skjnne hvorfor?! haha ;) Men gir det et nytt forsk i r :)

    Thea Jolina Olsen

    09.04.2014 kl.14:54

    Jo, det er kjempe deilig! Det er veldig motiverende :)

    Lillian

    09.04.2014 kl.15:20

    Thea Jolina Olsen: Enig med deg :)
    Skriv en ny kommentar
    Lillian

    25 r gammel 4-barnsmor som blogger om veien mot drmmekroppen.

    workoutmom Matbloggtoppen

    Kategorier

    Arkiv

    Bloggdesign

    Designmalen er kodet og designet av KvDesign
    hits