• Nkkelen til suksess

    • Publisert 22.11.2013 kl.13:05. Ligger i kategorien: Trening

    Jeg har ftt flere sprsml den siste tiden om hvordan jeg klarte g ned i vekt og hvordan jeg fr tid til trene i en hektisk hverdag, om jeg kan dele oppskriften min. Vel oppskriften er ganske enkel, hovedessensen er viljen. Har du noen gang opplevd ha en ordentlig pdriver, noe som gjr at du er fast bestemt p gjennomfre en ting? Har noen sagt at du ikke kan? Hva flte du da? Mest sannsynlig fikk du et enormt pgangsmot, du ble fast bestemt p gjennomfre koste hva det koste vil, det er dt som er viljestyrke!

    Nr jeg s meg selv i speilet etter siste fdsel likte jeg overhodet ikke det jeg s, jeg fant ut at jeg mtte gjre noe og for komme dit jeg ville mtte jeg ta meg sammen. Det er kun jeg som kan gjre de endringene som er ndvendig for n mlet mitt, ingen andre. Jeg fant ut at hvis jeg noen gang skulle fle meg vel i en bikini igjen s mtte noe gjres, drmmekroppen kommer ikke gratis. Dette ble min pdriver og viljen har nok aldri vrt s sterk som da jeg bestemte meg for en livsstilsendring. Nr det ble tungt, psykisk som fysisk og jeg flte for gi opp, tok jeg meg sammen og minte meg selv p hvorfor jeg nsket forandre livsstilen og det var nok til at jviljen ble sterkere. Jeg har sprukket mange ganger gjennom reisen min, men jeg har reist meg opp og sett fremover i stedet for dvele ved min drlige samvittighet. nsket om n mlet mitt er mye sterkere enn sitte i sofaen og frtse i sjokolade eller annen usunn mat kveld etter kveld etter kveld. Nr det er sagt er jeg overhodet ingen fanatiker, jeg koser meg i blant og tenker ikke at det delegger for meg, tvert imot er det bare sunt og kose seg litt og det er jo en del av det leve er det ikke?




    Oppskrift p suksess

    • Sett deg et hovedml og noen delml
    • Innse at det er DU som m foreta endringene for n mlet
    • Ta grep om livsstilen din
    • Kutt ned p undvendige og raske karbohydrater i form av sjokolade, brus, godteri mm
    • Drikk masse vann, kaffe og grnn te (hvit og svart te er ogs bra for helsa)
    • Vr fysisk aktiv
    • Srg for stresse ned og hvile
    • Sov helst 8 timer hver natt
    • Le masse og ha det gy underveis
    • Aksepter at du vil sprekke underveis og ikke la drlig samvittighet trykke deg ned

    Keths!

    22.11.2013 kl.13:42

    Bare innom for nske deg en fin fredag! Hper helgen blir super :))

    Lillian

    22.11.2013 kl.13:45

    Keths!: takk, s koselig :) nsker deg det samme :)

    Tina Mari

    22.11.2013 kl.13:58

    fine tips : )

    Lillian

    22.11.2013 kl.14:01

    Tina Mari: takk :)

    Helttilfeldigmamma

    22.11.2013 kl.16:28

    Du er en stor inspirasjon <3

    Lillian

    22.11.2013 kl.17:14

    Helttilfeldigmamma: tusen takk for det :)
    Skriv en ny kommentar
    Lillian

    25 r gammel 4-barnsmor som blogger om veien mot drmmekroppen.

    workoutmom Matbloggtoppen

    Kategorier

    Arkiv

    Bloggdesign

    Designmalen er kodet og designet av KvDesign
    hits